Regulamin

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

§1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną, w ramach serwisu internetowego znajdującego się pod adresem dietetykangelikamarcinkowska.pl.
  2. Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
    a) Usługodawca – Angelika Marcinkowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Poradnia dietetyczna MEDSPORTDIET Angelika Marcinkowska, z siedzibą w Słupsku, al. Henryka Sienkiewicza nr. 3, lok. B, 76-200, NIP: 8393211056, REGON: 383253922, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, numer telefonu: 661845799, adres e-mail: kontakt@dietetykangelikabogusz.pl
    b) Serwis – serwis internetowy Usługodawcy, prowadzony pod adresem internetowym: dietetykangelikamarcinkowska.pl.
    c) Klient – osoba, która dokonuje elektronicznego zakupu usługi lub produktu oraz uiszcza za nią opłatę za pośrednictwem systemu płatności on-line na rzecz innej osoby, w szczególności będąca przedstawicielem ustawowym na rzecz osoby nieposiadającej pełnej zdolności do czynności prawnych, w tym rodzic na rzecz dziecka, opiekun prawny na rzecz podopiecznego, albo osoba trzecia zakupująca usługę na rzecz innej osoby z innego powodu.
  3. Usługodawca udostępnia niniejszy Regulamin na swojej stronie internetowej dietetykangelikamarcinkowska.pl.

§2.
RODZAJE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Usługodawca świadczy następujące usługi drogą elektroniczną (zwane dalej Usługą):
    a) Konsultacja on-line – pakiet opieki dietetycznej online obejmujący indywidualną opiekę trwającą 4 tygodnie. W ramach zakupu klient otrzymuje miesięczny pakiet profesjonalnej opieki dietetycznej, zawierający: dwa indywidualne plany żywieniowe (2 x 7 dni), dwie konsultacje online (skype/whatsapp/google meet/telefoniczna) (2 x 30 minut), nielimitowane konsultacje mailowe, listę zakupów, listę zamienników, wskazówki psychodietetyczne, zalecenia żywieniowe.

 §3
WARUNKI TECHNICZNE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Aby zapewnić możliwość prawidłowego i niezakłóconego korzystania z usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu, urządzenie, którym posługuje się Klient, powinno spełniać minimalne wymagania techniczne:
    a) posiadać połączenie z siecią internetową, zapewniającą transmisję danych;
    b) posiadać aktualną przeglądarkę internetową. Wyłączenie akceptacji plików Cookies może zakłócić prawidłowe działanie strony Serwisu;
  2. Dodatkowo Klient powinien posiadać:
    a) aktywne konto poczty e-mail;
    b) możliwość dokonywania płatności za pomocą bankowości elektronicznej;
    c) w przypadku konsultacji telefonicznej – możliwość wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych;
    d) w przypadku konsultacji poprzez skype/whatsapp/google meet – posiadanie odpowiedniej aplikacji;
    e) w celu odczytania korespondencji mailowej i załączników do niej:
    – w przypadku korespondencji mailowej – aktywne konto poczty e-mail;
    – w przypadku załączników, w tym w szczególności plików tekstowych – program komputerowy obsługujący pliki danego rodzaju, w szczególności .pdf, .doc., .docx, .txt, .jpg etc.
  3. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Serwisu, z uwagi na transmisję danych za pośrednictwem publicznej sieci Internet, wiąże się z zagrożeniem ingerencji nieupoważnionych osób trzecich w dane przesyłane między Usługodawcą a Klientem.
  4. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania Usługodawcy treści o charakterze bezprawnym.


§4
WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Nabycie usługi nie wymaga utworzenia konta w Serwisie.
  2. Informacje znajdujące się na stronach Serwisu dotyczące oferowanej Usługi, w szczególności opis oraz cena, nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  3. W celu złożenia zamówienia i zawarcia umowy świadczenia usług, Klient jest zobowiązany:
    a) wypełnić w Serwisie formularz „dane płatności”, podając w nim następujące dane:
    – imię i nazwisko;
    – miejsce zamieszkania – ulica, miasto, kod pocztowy;
    – numer telefonu;
    – adres email;
  4. Klient może wskazać dane osobowe innej osoby, na rzecz której ma być świadczona Usługa. Podając dane osobowe innej osoby, oświadcza, że dysponuje wynikającym z Rozporządzenia RODO lub z oświadczenia osoby trzeciej upoważnienia do podania tych danych osobowych Usługodawcy, w celu określonym w niniejszym Regulaminie. Ponadto Klient oświadcza, że wprowadzone przez niego dane są zgodne z prawdą.
  5. Powyższe dane osobowe są niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego z Usługodawcą, i na zasadach uregulowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Usługodawca jest uprawniony do ich przetwarzania.
  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niekompletnych, nieprawdziwych lub nieprawidłowych informacji, zwłaszcza w przypadku podania danych osób trzecich bez ich wiedzy lub zgody. Za skutki podania błędnych, niekompletnych, nieprawdziwych, wprowadzających w błąd lub w inny sposób nieprawidłowych danych wyłączną odpowiedzialność ponosi Klient.
  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy świadczenia Usługi w przypadku, gdy dane Klienta wskazane w Formularzu są nieprawdziwe albo zachodzi ryzyko, że dane te mogą być nieprawdziwe albo niekompletne.
  8. Ceny uwidocznione w Serwisie podane są w złotych polskich. Pełna kwota należna za nabywaną Usługę widoczna jest w podsumowaniu każdego zamówienia.
  9. W Serwisie honorowane są następujące formy płatności:
    a) elektroniczne – płatność obsługiwana przez Dotpay.pl,
    b) kartą płatniczą Visa/Mastercard – płatność obsługiwana przez Dotpay.pl
    na zasadach wskazanych w Regulaminie Płatności, znajdującym się na stronie internetowej dietetykangelikamarcinkowska.pl.
  10. Klient jest zobowiązany opłacić zamówienie w momencie jego złożenia. W przypadku braku płatności, Usługa nie zostanie zrealizowana.
  11. Klient zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu.

§5.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Usługodawca ma obowiązek należytego świadczenia usług określonych w niniejszym Regulaminie. W przypadku stwierdzenia wadliwości usługi świadczonej przez Usługodawcę, Klient może wszcząć postępowanie reklamacyjne.
  2. Reklamacje dotyczące zamówionych Usług, mogą być składane:
    1. drogą mailową na adres: kontakt@dietetykangelikabogusz.pl.
    2. drogą pocztową na adres: Poradnia dietetyczna MEDSPORTDIET Angelika Marcinkowska, Słupsk, al. Henryka Sienkiewicza nr. 3, lok. B, 76-200, NIP: 8393211056, REGON: 383253922
  3. Klient w zgłoszeniu reklamacyjnym powinien wskazać:
    1. swoje imię i nazwisko;
    2. dane pozwalające zidentyfikować transakcję (np. datę złożenia zamówienia);
    3. przedmiot i przyczynę reklamacji;
    4. dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail) umożliwiające skontaktowanie się z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji.
  4. Jeżeli dane podane przez Klienta nie są wystarczające do rozpatrzenia reklamacji przez Usługodawcę, Usługodawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia zaistniałych braków.
  5. Usługodawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Klienta w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie, uważa się, że uznał reklamację.
  6. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub drogą pocztową na wskazany przez niego adres.

 

 § 6.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient ma prawo odstąpić od zawartej na odległość umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ustawie z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przez Klienta złożone na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Posłużenie się tym formularzem nie jest obowiązkowe.
  3. Oświadczenie o odstąpienie należy wysłać na adres Usługodawcy przed upływem 14 dniowego terminu:

Poradnia dietetyczna MEDSPORTDIET Angelika Marcinkowska
al. Henryka Sienkiewicza nr. 3, lok. B
76-200 Słupsk

  1. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
  2. Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.
  3. Prawo odstąpienia od umowy świadczenia usług nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę traci prawo odstąpienia od umowy.

§7.
INFORMACJE DOTYCZĄCE POZASĄDOWEGO ROZSTRZYGNIECIA SPORU

  1. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
    a) złożenie wniosku o rozpatrzenie sporu powstałego w związku z zawartą umową do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej;
    b) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Usługodawcą;
    c) uzyskanie bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona praw konsumentów.

 

§ 8.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Serwis poinformuje Klientów o wprowadzonych zmianach. Postanowienia nowego Regulaminu wiążą Klienta od momentu zaakceptowania przez Klienta jego postanowień.
  2. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 czerwca 2021 r.

 

Załącznik nr. 1 WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat [w tym miejscu konsument powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)

umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie

następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.