Regulamin
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną, w ramach serwisu internetowego znajdującego się pod adresem dietetykangelikamarcinkowska.pl.
- Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
a) Usługodawca – Angelika Marcinkowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Poradnia dietetyczna MEDSPORTDIET Angelika Marcinkowska, z siedzibą w Słupsku, al. Henryka Sienkiewicza nr. 3, lok. B, 76-200, NIP: 8393211056, REGON: 383253922, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, numer telefonu: 661845799, adres e-mail: kontakt@dietetykangelikabogusz.pl
b) Serwis – serwis internetowy Usługodawcy, prowadzony pod adresem internetowym: dietetykangelikamarcinkowska.pl.
c) Klient – osoba, która dokonuje elektronicznego zakupu usługi lub produktu oraz uiszcza za nią opłatę za pośrednictwem systemu płatności on-line na rzecz innej osoby, w szczególności będąca przedstawicielem ustawowym na rzecz osoby nieposiadającej pełnej zdolności do czynności prawnych, w tym rodzic na rzecz dziecka, opiekun prawny na rzecz podopiecznego, albo osoba trzecia zakupująca usługę na rzecz innej osoby z innego powodu. - Usługodawca udostępnia niniejszy Regulamin na swojej stronie internetowej dietetykangelikamarcinkowska.pl.
§2.
RODZAJE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Usługodawca świadczy następujące usługi drogą elektroniczną (zwane dalej Usługą):
a) Konsultacja on-line – pakiet opieki dietetycznej online obejmujący indywidualną opiekę trwającą 4 tygodnie. W ramach zakupu klient otrzymuje miesięczny pakiet profesjonalnej opieki dietetycznej, zawierający: dwa indywidualne plany żywieniowe (2 x 7 dni), dwie konsultacje online (skype/whatsapp/google meet/telefoniczna) (2 x 30 minut), nielimitowane konsultacje mailowe, listę zakupów, listę zamienników, wskazówki psychodietetyczne, zalecenia żywieniowe.
§3
WARUNKI TECHNICZNE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Aby zapewnić możliwość prawidłowego i niezakłóconego korzystania z usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu, urządzenie, którym posługuje się Klient, powinno spełniać minimalne wymagania techniczne:
a) posiadać połączenie z siecią internetową, zapewniającą transmisję danych;
b) posiadać aktualną przeglądarkę internetową. Wyłączenie akceptacji plików Cookies może zakłócić prawidłowe działanie strony Serwisu; - Dodatkowo Klient powinien posiadać:
a) aktywne konto poczty e-mail;
b) możliwość dokonywania płatności za pomocą bankowości elektronicznej;
c) w przypadku konsultacji telefonicznej – możliwość wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych;
d) w przypadku konsultacji poprzez skype/whatsapp/google meet – posiadanie odpowiedniej aplikacji;
e) w celu odczytania korespondencji mailowej i załączników do niej:
– w przypadku korespondencji mailowej – aktywne konto poczty e-mail;
– w przypadku załączników, w tym w szczególności plików tekstowych – program komputerowy obsługujący pliki danego rodzaju, w szczególności .pdf, .doc., .docx, .txt, .jpg etc. - Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Serwisu, z uwagi na transmisję danych za pośrednictwem publicznej sieci Internet, wiąże się z zagrożeniem ingerencji nieupoważnionych osób trzecich w dane przesyłane między Usługodawcą a Klientem.
- Klienta obowiązuje zakaz dostarczania Usługodawcy treści o charakterze bezprawnym.
§4
WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Nabycie usługi nie wymaga utworzenia konta w Serwisie.
- Informacje znajdujące się na stronach Serwisu dotyczące oferowanej Usługi, w szczególności opis oraz cena, nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- W celu złożenia zamówienia i zawarcia umowy świadczenia usług, Klient jest zobowiązany:
a) wypełnić w Serwisie formularz „dane płatności”, podając w nim następujące dane:
– imię i nazwisko;
– miejsce zamieszkania – ulica, miasto, kod pocztowy;
– numer telefonu;
– adres email; - Klient może wskazać dane osobowe innej osoby, na rzecz której ma być świadczona Usługa. Podając dane osobowe innej osoby, oświadcza, że dysponuje wynikającym z Rozporządzenia RODO lub z oświadczenia osoby trzeciej upoważnienia do podania tych danych osobowych Usługodawcy, w celu określonym w niniejszym Regulaminie. Ponadto Klient oświadcza, że wprowadzone przez niego dane są zgodne z prawdą.
- Powyższe dane osobowe są niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego z Usługodawcą, i na zasadach uregulowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Usługodawca jest uprawniony do ich przetwarzania.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niekompletnych, nieprawdziwych lub nieprawidłowych informacji, zwłaszcza w przypadku podania danych osób trzecich bez ich wiedzy lub zgody. Za skutki podania błędnych, niekompletnych, nieprawdziwych, wprowadzających w błąd lub w inny sposób nieprawidłowych danych wyłączną odpowiedzialność ponosi Klient.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy świadczenia Usługi w przypadku, gdy dane Klienta wskazane w Formularzu są nieprawdziwe albo zachodzi ryzyko, że dane te mogą być nieprawdziwe albo niekompletne.
- Ceny uwidocznione w Serwisie podane są w złotych polskich. Pełna kwota należna za nabywaną Usługę widoczna jest w podsumowaniu każdego zamówienia.
- W Serwisie honorowane są następujące formy płatności:
a) elektroniczne – płatność obsługiwana przez Dotpay.pl,
b) kartą płatniczą Visa/Mastercard – płatność obsługiwana przez Dotpay.pl
na zasadach wskazanych w Regulaminie Płatności, znajdującym się na stronie internetowej dietetykangelikamarcinkowska.pl. - Klient jest zobowiązany opłacić zamówienie w momencie jego złożenia. W przypadku braku płatności, Usługa nie zostanie zrealizowana.
- Klient zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu.
§5.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Usługodawca ma obowiązek należytego świadczenia usług określonych w niniejszym Regulaminie. W przypadku stwierdzenia wadliwości usługi świadczonej przez Usługodawcę, Klient może wszcząć postępowanie reklamacyjne.
- Reklamacje dotyczące zamówionych Usług, mogą być składane:
- drogą mailową na adres: kontakt@dietetykangelikabogusz.pl.
- drogą pocztową na adres: Poradnia dietetyczna MEDSPORTDIET Angelika Marcinkowska, Słupsk, al. Henryka Sienkiewicza nr. 3, lok. B, 76-200, NIP: 8393211056, REGON: 383253922
- Klient w zgłoszeniu reklamacyjnym powinien wskazać:
- swoje imię i nazwisko;
- dane pozwalające zidentyfikować transakcję (np. datę złożenia zamówienia);
- przedmiot i przyczynę reklamacji;
- dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail) umożliwiające skontaktowanie się z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji.
- Jeżeli dane podane przez Klienta nie są wystarczające do rozpatrzenia reklamacji przez Usługodawcę, Usługodawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia zaistniałych braków.
- Usługodawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Klienta w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie, uważa się, że uznał reklamację.
- O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub drogą pocztową na wskazany przez niego adres.
§ 6.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klient ma prawo odstąpić od zawartej na odległość umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ustawie z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przez Klienta złożone na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Posłużenie się tym formularzem nie jest obowiązkowe.
- Oświadczenie o odstąpienie należy wysłać na adres Usługodawcy przed upływem 14 dniowego terminu:
Poradnia dietetyczna MEDSPORTDIET Angelika Marcinkowska
al. Henryka Sienkiewicza nr. 3, lok. B
76-200 Słupsk
- W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
- Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.
- Prawo odstąpienia od umowy świadczenia usług nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę traci prawo odstąpienia od umowy.
§7.
INFORMACJE DOTYCZĄCE POZASĄDOWEGO ROZSTRZYGNIECIA SPORU
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
a) złożenie wniosku o rozpatrzenie sporu powstałego w związku z zawartą umową do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej;
b) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Usługodawcą;
c) uzyskanie bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona praw konsumentów.
§ 8.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Serwis poinformuje Klientów o wprowadzonych zmianach. Postanowienia nowego Regulaminu wiążą Klienta od momentu zaakceptowania przez Klienta jego postanowień.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 czerwca 2021 r.
Załącznik nr. 1 WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat [w tym miejscu konsument powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie
następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.